neljapäev, 20. märts 2014

Hea võimalus täiesti lubatud kombel lugeda teiste kirju!!!



11LR klassi õpilastel oli eesti keele tunnis teemaks kirja kirjutamine. Kodutöö oli kirjutada üks ilus kiri, mis algaks sõnadega "Ma teile kirjutan..." Nii alustas "Jevgeni Oneginis" oma kirja armunud Tatjana. Siin on Asko Kraisi kiri.
 Head lugemist!

KIRI
Ma teile kirjutan ühe loo oma päevast,
Seal juttu teen mitte heast, vaid halvast.
Algas mu päev siis üüpris vaikselt,
Ainult kiidusõnu kuulsin naistelt.
Üllatusin, et miks küll nii,
Ega imestagi, ei mäleta eelmist õhtutki.
Pea oli raske ja paha oli olla,
Ei tahtnud kuidagi voodist ma välja tulla.
Vaatasin välja, nägin, et ilus on ilm,
Vaadates kuldset päikest,vajus kinni mu silm.
Ärgates nägin ma mingisugust varju,
Ta vaikselt sosistas mulle ÄRA KARJU.
Eks ma siis vaikselt lamasin seal nagu kuju,
Mitte miski ei suutnud tõsta mu tuju .
Miski mulle tundus kuidagi mäda,
Ei kurtnud ma endale ei ühtegi häda.
Lõpuks mulle kohale jõudis kõik,
Mis mulle meenus, oli igati võik.
Laulsid linnud ja süda oli murtud,
Taipasin seda, et olen ma surnud.
Silmasin toda naist, kes hiljuti oli siin.
Ja kadunud oligi igavene piin.

Kommentaare ei ole: