kolmapäev, 2. november 2016

Intervjuu Lisell Jäätmaga

11. klassid harjutasid meediatunnis intervjueerimist. Kulla Jakobson otsustas intervjueerida oma pinginaabrit ja head sõpra Lisell Jäätmad
Türi vallavalitsus omistas tänavu oktoobris Lisellile valla hõbemärgi, mille saavad õpilased, kes paistavad silma aktiivse tegutsemisega omal alal ja eeskujuliku õppeedukusega. Liselli kirg on vibulaskmine.



Lisell Jäätma: ma oskan aega planeerida ja tean, mida tahan


Lisell Jäätma on Eesti vibulaskjate seas üks tuntumaid nimesid. Vaid 17-aastasena on ta saavutanud häid tulemusi mitte ainult Eestis, vaid ka terves maailmas, suutes samal ajal olla eeskujulik õpilane ning hea sõber.


Kui kaua sa oled vibuga tegelenud?
Praegu käib üheteistkümnes aasta.

Kas on kunagi olnud ka selliseid hetki, kus sa oled mõelnud, et ei viitsi enam?
Jaa, kogu aeg. See on tavaline spordi juures. 


Mida sa siis teed, et sellest üle olla? Kes või mis sind motiveerib?
Tavaliselt ongi teatud inimesed ja kindel eesmärk. Sul on kindlad eesmärgid seatud ja sa pead pingutama nende nimel, kohusetunne on. Süda hakkab valutama, kui sa ei lähe näiteks trenni. Vaatan teisi laskjaid ja mõtlen, et pean ka ikka trenni tegema.

Kuidas on lood ajaveetmisega, pere ja sõpradega? Kas on selle jaoks üldse aega?
Kuna mul terve perekond laseb vibu, siis perega mul sellist probleemi ei ole. Aga sõpradega tihtipeale, kui võistlused on, siis võib minna päris kiireks. Aga hakkama saan. Ma arvan, et asi on selles, et ma oskan aega planeerida ja ma tean, mida ma tahan. 

Kuidas koolis läheb ja kas trenn segab hakkamasaamist?
Kooli kõrvalt saab palju vähem trenni teha. Kui on kool, siis see segab laskmist. Aga mul käib kõik kooli järgi, mitte kool ei käi vibu järgi.

Mis on sinu jaoks seni parim saavutus?
Noorte EMi 2. koht ja noorte MMi 5. koht

Mis on saavutus, mille poole sa pürgid?
Võita. Kas maailmameistri võistlused või maailmakarikaetapp üldse kokku, aga praegu keskendun siiski noorte asjadele.  

Kommentaare ei ole: